علائم دیابت چیست؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علائم دیابت چیست؟

علائم دیابت علائم دیابت چیست؟ دو نوع تقسیم یک دسته مربوط به عملکرد و اختلالات متابولیک، به خصوص نشانه های مربوط به قند خون است، که در دیابت نوع 1 به طور عمده یافت . دیابت نوع 2 اغلب آنها آشکار و یا تنها بخشی از عملکرد نیست، و دسته دیگر انواع عوارض حاد و مزمن است.

1. پرادراری

این به خاطر قند خون بالا، بیش از آستانه قند کلیوی (8.89 - 10.0mmol / L)، گلوکز فیلتر شده از طریق گلومرول نمی تواند بازجذب توبولی به طور کامل، به صورت ادرار اسمزی. بنابراین، هنگامی که قند بالا است، خروجی ادرار افزایش یافته بود، میزان ادرار افزایش یافته بود.

2. مقدار زیادی آب بنوشید

عمدتا به دلیل افزایش اسمولاریته پلاسما قابل توجهی افزایش یافته، علاوه بر پلی اوری، از دست دادن بیش از حد آب، کم آبی بدن در داخل سلول رخ می دهد، افزایش قند خون، اسمولالیته پلاسما به طور قابل توجهی افزایش یافته است، که تشنگی و علت نوشیدن مقدار زیادی آب را تحریک خواهد کرد، و پس از آن نوشیدن مقدار زیادی آب می تواند باعث پرادراری.

3. کاهش وزن

اگر چه اشتها طبیعی، و حتی افزایش یافته است، اما کمبود وزن، عمدتا به دلیل به انسولین، که باعث می شود بدن می تواند استفاده کامل از قند برای انرژی را ندارد، و تخریب چربی و پروتئین را تقویت، مصرف بیش از حد یک بالانس منفی نیتروژن، کاهش وزن وجود دارد.

4. خستگی

خستگی در بیماران مبتلا به دیابت شایع تر است، چرا که قند خون می تواند به طور کامل نمی اکسیده شود، بدن می تواند استفاده کامل از قند نمی و انرژی آزاد موثر، در حالی که دست دادن آب بدن بافت، عدم تعادل الکترولیت ها و بالانس منفی نیتروژن. بنابراین آن را احساس خستگی.

علائم در اینجا ذکر شده است، اگر شما دو یا چند علائم فوق، باید به بیمارستان، این بیماری برای آزمایش به تشخیص بیماری، اگر نه به دیابت به خوبی درمان می تواند باعث بسیاری از عوارض جدی مانند نفروپاتی دیابتی قلبی و عروقی، ترومبوز مغزی، عفونت، و غیره

به هر حال، اگر شما هر گونه مشکل، شما می توانید پیام زیر را ترک، ارسال ایمیل به kidneytreatmentspain@hotmail.com یا دکتر آنلاین ما مشورت، ما بهترین های ما برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: